Ruimte huren
Onze moderne les- en vergaderzalen zijn vernieuwd! Boek nu uw vergaderlocatie bij BouwSchool Breda, want wij bieden de mooiste vier moderne les- en vergaderzalen aan die geheel naar uw wens kunnen worden ingericht voor een dag of een dagdeel.
V.A179,-
per dagdeel (max. 20 pers.)
Flexibel, modern en centraal gelegen
Voor iedere vergadering, training of cursus kunt u bij ons terecht op onze locatie aan de Biesdonkweg 31 te Breda. De vergaderlocatie biedt verschillende ruimtes die zijn voorzien van moderne faciliteiten. De locatie is goed bereikbaar zowel met de auto als het openbaar vervoer. Tevens is er bij BouwSchool Breda voldoende parkeergelegenheid en kunt u gratis parkeren. Maak uw vergadering tot een succes bij BouwSchool Breda!
Ontdek onze mogelijkheden met voordelen
De vergaderruimte in Breda is te boeken met of zonder catering. Misschien heeft u alleen de ruimte nodig? Dat kan! De ruimtes zijn te boeken per dagdeel, voor een gehele dag en indien u wenst kunnen wij lunch en diner verzorgen. Geheel naar uw persoonlijke wensen kan dit worden ingevuld. Er zijn natuurlijk ook arrangementen af te spreken met koffie en thee. Meer weten? Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie over de mogelijkheden.
Maak hier van uw vergadering een succes
Interesse in een van onze vier moderne les- of vergaderzalen? De vergaderruimtes zijn ook geschikt voor workshops, brainstormsessies, trainingen of kleine presentaties. Bij BouwSchool Breda , onze ruimtes bieden de perfecte setting. Daarnaast is het mogelijk om meerdere zalen tegelijk te huren, zodat u extra ruimte en flexibiliteit heeft voor uw bijeenkomst.
Onze faciliteiten zijn volledig ingericht om uw bijeenkomst tot een succes te maken, met moderne apparatuur en comfortabele meubels. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of een rondleiding.
*Alle bedragen zijn excl. BTW / Deze tarieven zijn geldig tot 31-12-2025
Boek nu uw vergaderruimte
Vraag hier vrijblijvend een offerte aan en ontdek hoe wij uw vergadering, training, workshop of andere zakelijke evenementen tot een succes kunnen maken.
Fields with a * are required